Laguna SOtavento

Laguna SOtavento
Sotavento Laguna

wtorek, 29 października 2013

Hotelowy ranking

Coraz więcej z was pyta mnie o standardy konkretnych hoteli na wyspie. W związku z tym zaktualizowałam dział " Przylot, Pobyt" na mojej stronie. Świeże opisy hoteli znajdziecie pod linkami Zakwaterowanie: Costa Calma , Jandia, Morro Jable , Tarajalejo i : Corralejo.

Ja sama natomiast, w oparciu o wszystkie zaproszenia na kolacje i imprezy jakie od was otrzymałam,  zrobiłam mój prywatny ranking hoteli na południu wyspy. Oto wyniki:

"Najlepsze jedzenie" : H10 Tindaya, Costa Calma ( uzasadnienie: mnóstwo warzyw i ryb oraz grillowanych rzeczy, atmosfera jak w restauracji)

"Najlepsze imprezy": egzekwo Barcelo Jandia Mar i Iberostar ( uzasadnienie: polskie dziewczyny z animacji, które potrafią  rozkręcić nawet usypiających 70-latków!) W dodatku po hotelowej imprezie można udać się do miasta na prawdziwe hiszpańskie party

"Najładniejsze pokoje": Melia Gorriones, apartamenty Level ( uzasadnienie: apartamenty wyglądają jak ekskluzywne mieszkania, jest w nich wszystko, łącznie z korkociągiem i otwieraczem do butelek)

"Położenie": H10 Esmeralda ( uzasadnienie: hotel jest w mieście ale ma idealny widok na plażę Sotavento, kiedy zaczyna wiać 15 minut i jesteście na plaży)









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz